П`ятниця, 26.04.2024, 07:25
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Каталог статей | Реєстрація | Вхід
Форма входу

Меню сайту
Категорії розділу
Проба пера [12]
Українська мова [21]
Українська література [12]
Інше [0]
Друзі сайту
Samsung Touch FAN Club
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Дивослово
Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 45
Показано матеріалів: 31-40
Сторінки: « 1 2 3 4 5 »

  Пам’яті   Шевченка
 
Я знов і знов гортаю «Кобзаря»
І вкотре бачу, мов живу картину,
Шевченкове тернистеє життя,
Його убогу батьківську хатину.
Проба пера | Переглядів: 1411 | Додав: dvbilinska | Дата: 05.04.2013 | Коментарі (0)

Тема уроку. Склад. Наголос. Основні правила переносу.
Мета уроку:
поглибити знання учнів про склад і наголос, удосконалювати вміння ділити слова на склади, переносити їх з рядка в рядок, визначати відкриті і закриті склади...
Мої статті | Переглядів: 2465 | Додав: nbilinskiy | Дата: 04.03.2013 | Коментарі (0)

               Моя    улюблена    книжка
   Хто з нас не любить книжок? У народі кажуть: «Хто багато читає, той багато знає».
   Саме з книжок ми дізнаємося про те, як живуть народи різних країн, як виборювали вони свободу, про відкриття науки й техніки, про рослин і тварин, про планети, зірки й туманності...
Проба пера | Переглядів: 2242 | Додав: nbilinskiy | Дата: 04.03.2013 | Коментарі (0)

                              Відгук  про  книжку
Тетяна Щербаченко «Пуп Землі, або Як Даринка світ рятувала» видавництво «Грані – Т»
Проба пера | Переглядів: 1855 | Додав: nbilinskiy | Дата: 04.03.2013 | Коментарі (0)

                              Р о с и н к а 
                              Проба пера 
                У ч н і в с ь к а     т в о р ч і с т ь
 
       День народження
Мені сьогодні вже тринадцять.
Я розповім про це усім...
Проба пера | Переглядів: 1040 | Додав: nbilinskiy | Дата: 04.03.2013 | Коментарі (0)

Тема уроку. Соціально-побутові казки.
Українська народна казка "Мудра дівчина”.
Мета уроку: дати пояснення учням про соціально-побутові казки, познайомити їх із змістом казки "Мудра дівчина”, з’ясувати класову суть конфлікту, що розвивається у змаганні між бідною селянською дівчиною і паном; показати кмітливість і винахідливість простих людей, пихатість, жадібність, духовну вбогість користолюбців...
Мої статті | Переглядів: 2207 | Додав: nbilinskiy | Дата: 26.02.2013 | Коментарі (0)

Тема. Графіка. Позначення звуків мовлення на письмі. Алфавіт.
Мета уроку: виробити загальне уявлення про історію становлення письма' поглибити знання учнів про знаки письма, алфавіт, навчитись записувати в алфавітному порядку;сформувати уявлення про використання алфавіту для впорядкування різних матеріалів; розвивати навички грамотного письма; виховувати любов і пошану до рідної мови, родини, сім’ї .
Тип уроку. Урок засвоєння знань.
 
Мої статті | Переглядів: 1684 | Додав: nbilinskiy | Дата: 26.02.2013 | Коментарі (0)

                 Балада  про  мою  дівчину
Інтегрований урок – відкриття у 9 класі з української літератури
 
Тема. Ідеальний образ української дівчини в п’єсі І.П.Котляревського
            «Наталка Полтавка» та в сучасній українській поезії.
Мета: визначати критерії жіночої краси як зовнішньої, так і 
            внутрішньої, що знайшли своє відображення в п’єсі «Наталка 
  Полтавка» І.П.Котляревського (на прикладі образу Наталки)...
Мої статті | Переглядів: 1069 | Додав: nbilinskiy | Дата: 25.02.2013 | Коментарі (0)

Тема.   Узагальнювальні слова в реченнях з однорідними членами.              
Двокрапка і тире при узагальнювальних словах.
Мета:   поглибити знання восьмикласників про однорідні члени      
речення, удосконалити вміння знаходити узагальнювальні 
слова при них, домогтися засвоєння учнями правил уживання
розділових знаків при узагальнювальних словах...
 
Мої статті | Переглядів: 1670 | Додав: nbilinskiy | Дата: 25.02.2013 | Коментарі (0)

Тема .  Творення прикметників.
Мета:  поглибити знання учнів про способи творення слів в українській мові, виробити вміння утворювати прикметники різними способами, визначати спосіб творення загальновживаних прикметників; розвивати вміння лінгвістично мислити, оперувати мовознавчими термінами; застосовувати знання в нестандартних ситуаціях; виховувати орфографічну пильність, любов до рідного слова.
Тип уроку: комбінований урок.
 

Створити безкоштовний сайт на uCozCopyright MyCorp © 2024